E-very eticaret sistemlerinde birbirinden farklı responsive tasarımlar mevcuttur. Fakat yine de
tamamen size özel bir görünümle eticaret sitesine sahip olmak isteyebilirsiniz.
Özel Konsept Tasarım hizmeti ile eticaret sitenizin tasarımı, marka veya kurumsal kimliğiniz
doğrultusunda mobil uyumlu olarak sıfırdan hazırlanır, kodlanır ve canlıya alınır.
Özel çözümlerimizden olan Tema özelleştirme hizmetimizde seçtiğiniz responsive bir e-very teması üzerinde marka veya kurumsal kimliğiniz doğrultusunda istekleriniz göz önünde tutularak size özel tema düzenlemeleri yapılır.
E-very eticaret sistemlerinde siteniz için gereken tüm ihtiyaçlarınız özenle hazırlanmıştır. Fakat yine de bazı özel sektörlerde veya şirketlerin özel durumları için çeşitli ihtiyaçlar doğabilir. İşte bu sebeple Every olarak ihtiyaçlarınıza hızlı bir şekilde çözüm üretebiliyoruz.
Genellikle projeler büyüdükçe farklı yazılımlar ile iletişim ihtiyacı doğmakta ve harici yazılımlara entegrasyon gerekmektedir. Bu entegrasyon bir müşteri ilişkileri yönetici ya da bir muhasebe programı olabilir. İşte E-very eticaret sistemleri kullanmış olduğunuz harici yazılımlara gelişmiş web servisi aracılığıyla kolayca entegre olabilir.
Her satış tecrübedir ve bir sonraki satış için önemli bir veri kaynağıdır. Bazı satışlar kolayca
analiz edilebilirken, yüzlerce satışın analizi için profesyonel raporlama araçlarına ihtiyaç
duyulur. Satılan ürünlerin benzer özellikleri, e-ticaret sitesine yeni eklenen ürünler için bir
veritabanıdır. Hangi şehirde, hangi ödeme sistemlerinin kullanıldığı, cinsiyet ve ödeme yöntemi
arasındaki ilişki gibi konular incelenmelidir. Örneğin, Ankara'daki 24-30 yaş arası müşterilerin
son bir ayda önceki aylara göre %30 daha az sipariş verdiği gibi veriler değerlendirilmelidir.
Doğru yorumlandığında, bu veriler alınacak aksiyonlarla e-ticaret sitesinin satışlarını
artırabilir. Ancak verilerin doğru yorumlanması için anlamlı verilere ihtiyaç vardır.
Bu ihtiyacı analiz etmek, uygun raporlama araçlarını geliştirmek, raporların analiz edilmesi ve
nasıl değerlendirileceği konusunda müşteri eğitimi vermek rakiplerinize karşı üstünlük
sağlayabilir.
E-ticaret yazılımı, ödeme sistemleri, e-posta pazarlama, performans pazarlama, SMS çözümleri,
çağrı merkezi çözümleri, lojistik firmaları, muhasebe programları, arama motoru optimizasyonu,
dijital pazarlama şirketleri, içerik pazarlama ve ofis bilgisayarlarının teknik desteği gibi
birçok şirketle çalışmak gerekmektedir.
Tüm bu tedarik kalemlerinin belirlenmesi, alternatif tedarikçilerin tespiti, değerlendirme
toplantılarının yapılması ve karar aşamalarında size katkı sağlama süreçlerinde her zaman
yanınızdayız.